Gudang Informasi

צופית גרנט ושולי רנד - הכוכב הבא: מה צופית גרנט חושבת על הביצוע של בתו של שולי / מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת.

צופית גרנט ושולי רנד - הכוכב הבא: מה צופית גרנט חושבת על הביצוע של בתו של שולי / מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת.
צופית גרנט ושולי רנד - הכוכב הבא: מה צופית גרנט חושבת על הביצוע של בתו של שולי / מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת.

המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט:

ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. צופית ×'רנט ושולי רנ×
צופית ×'רנט ושולי רנ×" נפר×"ו - Kopi Anget from www.israelhayom.co.il
צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: צופית גרנט מדברת לראשונה על החתונה הסודית עם שולי רנד מתוך החתונה עם שמלת כלה!!! דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי. אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו.

דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות:

המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת. דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי. רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו. צופית גרנט מדברת לראשונה על החתונה הסודית עם שולי רנד מתוך החתונה עם שמלת כלה!!! ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot.

הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: צופית גרנט מדברת לראשונה על החתונה הסודית עם שולי רנד מתוך החתונה עם שמלת כלה!!! אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו. דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה. ×›×'ר לא מסתתרים: צופית ×'רנט ושולי רנ×
×›×'ר לא מסתתרים: צופית ×'רנט ושולי רנ×" ×'×™×—×" from www.israelhayom.co.il
ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו. רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה. מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת. בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות:

רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה.

הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו. ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. צופית גרנט מדברת לראשונה על החתונה הסודית עם שולי רנד מתוך החתונה עם שמלת כלה!!! דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת. רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה. בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי. בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: משפחתו של שולי רנ×
משפחתו של שולי רנ×" ×"פ×'×™× ×" מול ×"×'ית של צופית ×'רנט. צפו from img.wcdn.co.il
המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים! אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו. צופית גרנט מדברת לראשונה על החתונה הסודית עם שולי רנד מתוך החתונה עם שמלת כלה!!! דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי.

דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי.

מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת. הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה. בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. צופית גרנט מדברת לראשונה על החתונה הסודית עם שולי רנד מתוך החתונה עם שמלת כלה!!! המנחה ששמעה את השיר לראשונה בתוכנית הרדיו של דרור וארז לא יכלה להפסיק לצחוק אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו. דנה קופל) זה הזמן לצחצח את נעלי הריקוד, לגהץ את החולצה הלבנה ולהכין את המעטפות: דנה קופל) האירוע התקיים בהייקו בר, מלון לייטהאוס בשיתוף factory 54 וכלל, מלבד מוזיקה משובחת, תערוכה מציוריו של אמדורסקי. ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. צופית גרנט (56) והמוזיקאי שולי רנד (59) מתחתנים!

צופית גרנט ושולי רנד - ×"כוכ×' ×"×'א: מ×" צופית ×'רנט חוש×'ת על ×"×'יצוע של ×'תו של שולי / מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת.. ההשקה החגיגית של הטלנובלה החדשה בעלת החלומות של hot. מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת. בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים סודית. רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה. אחרי למעלה משנתיים של זוגיות, שחלקה נוהלה הרחק מעין הציבור ובהסתרה גמורה, השניים יעמדו.

Advertisement